Årsmöte 2019

Fredagen den 8:e mars 2019 klockan 18:00 går Makrillarnas årsmöte av stapeln på John Scotts Palace i Göteborg. Kom dit för att göra din röst hörd och ta del av gemenskapen. Dessutom får du chansen att se vem som får årets Hedersmakrill och att träffa spelare från GAIS A-lag.

Tid: fredag, 8 mars, 2019 – 18:00

Plats: John Scott’s Palace, Södra Hamngatan 2, Göteborg

Kom ihåg: Kom ihåg att, om du inte redan gjort det, betala medlemsavgiften i Supporterklubben Makrillarna. Du gör det via makrillshoppen.se, genom att betala in på Swish-numret; 123-1069772 eller att sätta in pengar på plusgiro 623545-1. Ordinarie medlemsavgift är 250 kr, pensionärer eller ungdom t.o.m. 18 år gammal betalar 200 kr. Ange namn och adress när du betalar in din medlemsavgift, oavsett betalningsmetod.

Mat och dryck: Som traditionen bjuder kommer Makrillarna att äta middag efter årsmötet där medlemmar är välkomna att delta till självkostnadspris.

Motioner: Motioner till mötet och generella synpunkter kring verksamheten tas gärna emot. De skickas i första hand till:

Ordförande: Tor Berggren Torell. Telefon: 0728-619216,  e-post: tor.bayer@hotmail.com

Kassör: Philip Morsten. Telefon: 0760-289721, e-post: info@makrillarna.org

Känner du någon som vill engagera sig?

Ta då kontakt med Makrillarnas valberedning via följande kanaler:

Henrik Ståhl. Telefon: 0733-123341, e-post: info@banderollen.se

Heinz Martini. Telefon: 0703-465117, e-post: martini63@makrillfamiljen.se